tirsdag 23. desember 2008

|-)

Dagen i dag har vært.. hmm stressom..


La meg i 8tia elns i morrest.. altså på mandagsmorgen. Vaska litt gulv å rydda litt, for å glede min gamle far og mors hjerte:p Mens jeg gjorde alt det, så begynte det å snø så sinnsykt!!! ca 20cm væffal på noen timer. Så da var det å hive på seg scullcandyene, peise på no veldig snøskofle-musikk å hive seg rundt!! Tok vel litt over en time ca :)


Sov noen timer på soffaen, sto opp, prata med Susann! Hun har kjøpt røyk og en battery på flaske til meg i Finnland!! :D:D Fikk vel også noen fine bilder av det veldig fine og pyntete treet dems:p

SÅ fikk jeg endelig se nyguttn i familien for første gang!! Fineste guttn jeg har sett!!
Pappa Bjørnar og Sander ---->






Julegaven til Susann er nå klar til å bli gitt bort.
Er virkelig spent på hvordan hun reagerer..
Veldig spesiell gave for å si det sånn! :p

Savner Snø... Ho hadd sovna når jeg våkna etter å ha søtte barnevakt for Tommy-stakkar som sitt i rulletol nu i jula..



Nå blir det nå nattmat å så leggetid! Siste julegaver MÅ kjøpes inn i morgen!! Til mamma og Tommy..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar